Promocje
Zbiornik buforowy Ferroli FB2 300 FB-2 [300 l]
Zbiornik buforowy Ferroli FB2 300 FB-2 [300 l]
2 507,02 zł 2 381,67 zł
szt.
Kominek peletowy Ferroli BRETA ARIA 10 [3,2-10,0 kW]
Kominek peletowy Ferroli BRETA ARIA 10 [3,2-10,0 kW]
4 615,80 zł 4 385,01 zł
szt.
Kocioł c.o. (piec) gazowy Ferroli QUADRIFOGLIO B 220 [40,2-221,0  kW]
Kocioł c.o. (piec) gazowy Ferroli QUADRIFOGLIO B 220 [40,2-221,0 kW]
33 473,97 zł 31 800,27 zł
szt.
Zasobnik c,w,u, Ferroli ECOUNIT 200 1CE
Zasobnik c,w,u, Ferroli ECOUNIT 200 1CE
1 955,97 zł 1 858,17 zł
szt.
Zasobnik c,w,u, Ferroli ECOUNIT 1000 1-WB [105 kW]
Zasobnik c,w,u, Ferroli ECOUNIT 1000 1-WB [105 kW]
7 048,29 zł 6 695,88 zł
szt.
Zbiornik buforowy Ferroli FB2 500 FB-2 [500 l]
Zbiornik buforowy Ferroli FB2 500 FB-2 [500 l]
3 285,70 zł 3 121,42 zł
szt.
Kominek wodny Ferroli BRETA PELET 12 [3,2-11,0 kW]
Kominek wodny Ferroli BRETA PELET 12 [3,2-11,0 kW]
6 849,15 zł 6 506,69 zł
szt.
Kocioł c.o. (piec) Ferroli GN2 N 13 B  [185-234 kW]
Kocioł c.o. (piec) Ferroli GN2 N 13 B [185-234 kW]
17 333,87 zł 16 467,18 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: tg.mariusz@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Barcińska 8G, 78-113 Dygowo , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: tg.mariusz@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Barcińska 8G, 78-113 Dygowo .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Barcińska 8G, 78-113 Dygowo

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl